CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

June 15, 2010

Go Africa !

Yeah...World Cup telah bermula...!

Adakah aku terlalu excited? Maybe...yelah, memang aku minat bola sepak dari dulu lagi kan...
Sooo..team mane yang aku sokong? mesti lah England...;)

Citer pasal World Cup, my hubby awal-awal lagi dah terkena bahananya..bayangkanlah sepatutnya ari sabtu (12/6) dia kena kerja (OT). Tapi disebabkan tengok bola pukul 2.30pg sampai pukul 5pg, dia pun liat sangat nak bangun gi keje. Last-last lepas subuh dia bantai tido sampai tengahari = tak kejelah tu !! Aku dah sound awal-awal dah...hehe...macam-macam kan...Tahniahlah sayangku...! ;)

Aku takdelah sampai nak berjaga pagi-pagi buta tu. Kalau ari cuti and team feveret aku main, then baru aku stay up. Kalau tak jgn harap k....Tak kuasa den !

To World Cup kipas-susah-mati : ENJOY !

No comments: