CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

April 29, 2010

Syoknya kawen....Part 1

SYOK KE???
Hehe...mesti ramai yang setuju kan yang kawen memang syok. Bagi aku yang baru lagi dalam alam ni memang la rasa syok sangat-sangat...Bila dah kawen ni rase setiap masa tu terisi dengan sesuatu. Kalau bukan untuk diri sendiri, mesti untuk enchik suami. Takdelah rasa boring...pastu kalau ade masalah, we have shoulder to cry on. Dan yang paling penting, sekarang ni kewangan pon dah lebih terurus...hehe...Thanx to my mr hubby banyak mengajar 'perbelanjaan berhemah' k...Orang pompuan ni biasalah bab-bab berbelanja aka shopping menyoping nih... ;)

KELUARGAMU, KELUARGAKU JUA....
Tapi bila kawen ni, bukan takat suami/isteri je yang kita kena ambil berat. Keluargamu, keluargaku jua ibaratnya. Alahai dek non...part yang ni memang aku lemah sket. Sejak bercinta lagi aku bukannya rapat sangat dengan ahli keluarga suami. Yelah, keluarga dia berlainan negeri. Tapi itu bukan alasan dek non oi..zaman teknologi cenggini paling cikai pon tepon kan ade...hehe...tu yang selalu boyfren aka tunang aka sekarang ni enchek suami aku dok bagitau dari dolu lagi...Masalahnya bukan aku tanak bermesra-mesraan dengan diorang, tapI nebes laaa...Nak tanak aku pon tunjuk la effort sket kan. Datang lah beraya kat umah dia..Bawak famili aku jumpa famili dia...Tu kira effort lah kan.. ;)

No comments: