CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

July 05, 2010

pening...

Last week adalah minggu yang teruk sekali....Demam selama seminggu yang cukup untuk mem'panic'kan aku..mana taknya, selama seminggu aku terlantar je kat rumah. Tapi nasib baik doktor cakap taklah terlalu panas. Doktor cakap aku mungkin kurang air je sebab demam aku ni kira pakej ar..demam + batuk + xde suara + selsema....So doktor advise supaya aku rehat je kat rumah. Aku pun memang tak larat nak gi keje sebab hubby pon bukan leh anta aku gi keje (haluan keje kami memang bertentangan k !)

Yang tak bestnya, bila cuti lelama ni mulalah ofis call sebab keje tulah, keje nilah...ish...tak senang betul nak rehat. Dan yang paling tak bestnya bila masuk je keje arini, belambaklah keje yang menanti aku.

PENING !!!!

No comments: