CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

May 11, 2010

Lecehnye....

Lecehnya buat check up di klinik kerajaan. Tapi nak tanak kena juga buat, sebab nak buka kad merah..Aku ngan suami tak decide lagi nak bersalin kat hospital kerajaan atau hospital swasta. Huhu…Pening la bila nak buat pilihan ni. Sebenarnya dah kenalpasti hospital kerajaan/swasta yang mana jadi pilihan. Kalau nak bersalin kat hospital kerajaan, aku pilih Hospital Sg Buloh sebab dekat dgn rumah aku &dari pengalaman kawan-kawan, service hospital ni boleh tahan lah. Tak macam hospital kerajaan lain (yang korang sendiri paham hospital mana yang layanannye agak teruk). Kalau hospital swasta pula, aku pilih Hospital Bersalin Razif di Klang. Yang ni dekat dgn rumah mak aku. Ramai gak sedara mara suku sakat kaum kerabat aku yang bersalin kat hospital ni. Tapi kalau swasta ni paham-paham lah kan. Fulusnya mesti tip top kan…

So far, aku & enchik suami belum lagi wat keputusan...hmmmm...undecided..;)

No comments: